Tijd voor zon en zee!
We hebben de laatste maanden niet stil gezeten bij kpot. Hoog tijd dus om te werken aan ons eigen kleurtje — in de plaats van die van een volgende branding.
Van 25 tot en met 29 juli nemen we collectief verlof.

Voordat we dit doen, willen we toch nog even een sneak peek tonen van recent werk.
We ontwierpen de branding voor Coconuts, een creatieve plek voor jongvolwassenen met een psychotische kwetsbaarheid die richting zoeken.
Phoebus Foundation kreeg een nieuwe website. Daarmee willen ze hun collectie, kennis en activiteiten delen met een zo groot mogelijk publiek.
Naast ontwerpen, coderen en organiseren stonden we ook stil bij ons werkgeluk. Samen met Maanlanders creëerden we extra ruimte voor creativiteit, open leiderschap en teamdynamiek. Wil je zelf ook aan de slag met je organisatie of team? We kunnen Maanlanders alleen maar aanraden! En neem deze mee op vakantie om achteraf te herstarten met een frisse kijk op je werkroutines: Focus van Mark Tighelaar , Nooit meer te druk van Tony Crabbe.
Vaak gehoord, zelfs uit de mond van webbouwers: “Mijn eigen website daar kom ik niet toe”. Typisch dan ook dat wij onze eigen website uit het oog waren verloren. Stiekem was onze site weggeslipt van bovenaan in Google, tot bijna onvindbaar. Hoe kan dat gebeuren? Lees meer.
We zien je graag terug na ons verlof.