Merkstrategie

Een sterke merkstrategie vormt de basis voor elk design. Als branding agency dompelen we ons eerst onder in je merk. Samen uitpuren, herschrijven, verhelderen en versterken.

Brand identity

Een sterk merk kristalliseert zijn missie in de maatschappij, met een boodschap die glashelder is. De persoonlijkheid, het verhaal en het gedrag resoneert met de doelgroep. Wij leggen de onwankelbare basis voor deze diepgaande verbinding.

Naamgeving

De rol van een merknaam in branding is van groot belang, omdat het de identiteit van je merk vertegenwoordigt en een cruciale rol speelt bij het opbouwen van herkenning en merkwaarde. Laat je begeleiden in ons creatief naming proces.

Tone of voice

Je merk is overal aan het woord. In de website, op je socials, in je nieuwsbrieven en misschien zelfs blogs. Maar hoe klinkt het? Wat is de sfeer, de stijl? Welke stem horen je klanten in elke boodschap?

Opportuniteiten analyse

Overweeg je een rebranding? Ontdek de potentie en nieuwe horizonten voor je merk. Wij scannen je merk op alle fronten: van de sterktes tot wat beter kan.

Merk hiërarchie

Heb je verschillende merken en submerken of een diep gewortelde opsplitsing van je diensten? Deze zijn vaak organisch tot stand gekomen en kunnen beter scherp gesteld worden.

Een sterk merk kristalliseert zijn missie in de maatschappij, met een boodschap die glashelder is. De persoonlijkheid, het verhaal en het gedrag resoneert met de doelgroep. Wij leggen de onwankelbare basis voor deze diepgaande verbinding.
De rol van een merknaam in branding is van groot belang, omdat het de identiteit van je merk vertegenwoordigt en een cruciale rol speelt bij het opbouwen van herkenning en merkwaarde. Laat je begeleiden in ons creatief naming proces.
Je merk is overal aan het woord. In de website, op je socials, in je nieuwsbrieven en misschien zelfs blogs. Maar hoe klinkt het? Wat is de sfeer, de stijl? Welke stem horen je klanten in elke boodschap?
Overweeg je een rebranding? Ontdek de potentie en nieuwe horizonten voor je merk. Wij scannen je merk op alle fronten: van de sterktes tot wat beter kan.
Heb je verschillende merken en submerken of een diep gewortelde opsplitsing van je diensten? Deze zijn vaak organisch tot stand gekomen en kunnen beter scherp gesteld worden.
instagram facebook linkedin tiktok Home Werk Diensten Over Ons Shop Co-work Blog Contact Kolonel Begaultlaan 15
3012 Leuven
016 90 30 84 info@kpot.be