Dit is het resultaat van onze samenwerking met das Architecten. Zij kwamen naar ons met de vraag om een merkidentiteit te creëren die écht hun essentie weergeeft. Daarnaast hadden ze ook een website en een fotograaf nodig, die hun en hun projecten in beeld bracht.

Wij verlaten liever de reeds platgetrapte paden, en het creëren op maat gemaakte brandings die perfect passen bij onze klanten. Als je je merk naar een hoger niveau wilt tillen, staan we voor je klaar.

das Architecten was op zoek naar een identiteit die aansluit bij hun manier van werken en architectuurstijl. Hun projecten waren hierin reeds veelzeggend, maar het merk er rond kon een update gebruiken. Ook hadden ze nood aan nieuwe portretfoto’s en beelden van enkele nieuwe projecten. Zo werd dit voor ons een (erg leuk) allround project.

Hun nieuwe merkidentiteit is gestript, nauwkeurig en gebaseerd op een grid. We slaagden erin hen een vernieuwd gevoel van trots te geven over hun werk. En dat straalt af. Van klanten en partners tot collega’s, mensen verbinden zich nu meer met de kernwaarden die das Architecten zo bijzonder maken.

We zorgden ook voor bijpassende visitekaartjes. Deze zijn gedrukt in carbonzwart op twee gekleurde papieren die tegen elkaar werden gelijmd en voorzien van reliëf. Zo komt de grid waarop de huisstijl is gebaseerd subtiel terug.

De website is hun belangrijkste wervingstool. Het mocht dus wel eens iets anders zijn – iets dat opvalt. Deze werd op maat ontworpen en gecodeerd door ons team. Ook hier, op een creatieve manier, vertrekkende van het grid.

Om de website aan te vullen gingen we samen op pad en fotografeerden hun projecten.

website in actie

www.das.archi

Bekijk meer van dit type werk