Inclure architecten maakt inclusieve architectuur. Ze maken gebouwen en omgevingen voor iedereen toegankelijk zonder daarbij in te boeten aan comfort en architecturale kwaliteit. Wij maakten hun nieuwe visuele identiteit.

Net als een woning, moet een branding kwaliteitsvol, duurzaam en waterdicht zijn. Door alle teksten, huisstijl en website onder handen te nemen, zorgden we ervoor dat elke drager uitstraalt wie Inclure écht is en waar deze architecten voor staan.

Na afloop van een branding project voelen onze klanten vaak een hernieuwde trots voor hun bedrijf. Hun projecten, hun team en waarden bleven ongewijzigd, maar worden mooier in beeld gebracht dan ooit tevoren. Inclure ging met volle goesting aan de slag met de nieuwe huisstijl op hun social media.

“Een inclusieve omgeving gaat voor ons verder dan toegankelijke woningen ontwerpen. Voor ons is het evident dat elk gebouw zo bruikbaar mogelijk is voor iedereen. Duurzame architectuur is bouwen voor alle mensen. Met deze waarden ging kpot aan de slag. In ons logo werd een elegante ‘ampersand’ verwerkt als een universeel symbool voor inclusiviteit. Het design werd verder aangevuld met onze nieuwe huiskleuren die diversiteit helemaal in the picture zetten. De duidelijke typografie en het contrasterende kleurgebruik maken er een goed leesbaar en geslaagd geheel van. We zijn heel fier op het resultaat.”

Wendy Hoeven – architect / bestuurder

website in actie

www.inclure.be

Bekijk meer van dit type werk