Onze thuisbasis, het iconische Marie Thumas in Leuven, wordt onder handen genomen door projectontwikkelaar Revive. Zij vroegen kpot om het project te voorzien van een sterk, opvallend logo en een branding die de toekomst van het project weergeeft.

Na de uitwerking van logo en huisstijl gingen we aan de slag om het gebouw opnieuw op de kaart te zetten door het aanbrengen van levendige signalisatie. We kozen voor vlaggen, een banner en aluminium letters op de gevel, maar vulden aan met handgeschilderde elementen om het geheel menselijker en tactieler te maken.

Online werd er gewerkt aan website en social media en zetten we het project in de spotlight met een bedrijfsvideo op basis van enkele interviews met de bezielers van het nieuwe Marie Thumas en live illustraties van concept en architectuur.

De lancering van de site (gebouw & online) werd bijgestaan door een brand launch video die we maakten in samenwerking met de dansschool ‘Dance Action’ en andere lokale helden. 


To be continued!

Website in actie:

neem een kijkje op de website

Bekijk meer van dit type werk